Image 50%

Klant aan het woord: Twenty7 Rotterdam

 

‘Prachtig uitzicht en van ’s ochtends tot ’s avonds laat de zon op het terras. Kortom: een triple-A locatie.’ Dat zegt mede-eigenaar Alex over zijn restaurant Twenty7 in hartje Rotterdam. ‘Het is onze uitdaging om op deze locatie kwalitatief goede horeca neer te zetten. Van product tot personeel. Verder richten wij ons met name op de kantoren in de buurt, bewoners in de wijk en natuurlijk de ‘Rotterdammers’.’

Twenty7 richt zich nu vooral op naamsbekendheid onder de vaste en de toekomstige vaste gasten. ‘Zij die minimaal één keer per week komen’, vult Alex aan. ‘We proberen hen aan ons te binden door persoonlijke service, prettige ambiance en een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Kraakverse groenten van de Rungis, verse vis van Schmidt en natuurlijk de topwijnen van Walraven Sax voor toegankelijke prijzen.’

 

 

De samenwerking tussen Walraven Sax en Twenty7 bevalt Alex erg goed. ‘Naast de korte communicatielijntjes via Accountmanager Peter-Paul, stelt Walraven Sax zich op als een partner, niet zo zeer als leverancier. Van het opleiden van personeel tot het meedenken in de bedrijfsformule.’ Twenty7 denkt daarnaast ook met Walraven Sax mee door gezamenlijke verkooptargets te stellen.

De favoriete wijn van de mede-eigenaar van de Rotterdamse hotspot is bij uitstek de Saperavi Supérieur van Château Mukhrani uit Georgië. ‘Wat een bijzondere wijn uit een land waar je niet heel vaak een wijntje van drinkt. Erg lekker! Alsof je een volle fruitmand opdrinkt. Ontzettend smaakvol met een hele aparte afdronk.’

Twenty7, wat staat voor het adres waar het restaurant zich bevind: Willemskade 27, is ontzettend blij met Accountmanager Peter-Paul als contactpersoon. Alex vertelt: ‘Ik ken Peter-Paul inmiddels al jaren. Dit verloopt goed en kunnen het goed vinden met elkaar. Vooral het enthousiasme voor het vak waarderen we van elkaar. Peter-Paul is een prettige sparringpartner en denkt namens Walraven Sax mee’.

Ook de kennis van Peter-Paul wordt erg gewaardeerd. ‘Zijn advies wat betreft de huiswijnen op de kaart is tot op heden elke keer onconventioneel geweest, maar slaat de spijker voor Twenty7 exact op de kop.’

Naast het persoonlijke advies van Peter-Paul, maakt Twenty7 ook graag gebruik van onze service bij events. De AIX Rosé Land Rover Defender is namelijk ingezet – en dat was een succes! ‘De hele buurt praat er nog over. Het is een echte eyecatcher. AIX Rosé is een commercieel merk met net iets meer beleving dan andere roséwijnen. Dat doet het goed bij ons op het terras. Wat mij betreft zie ik de komende jaren die samenwerking groeien.’

Alex heeft ambitieuze plannen voor de toekomst met Twenty7. ‘We starten met een verbouwing op 13 juni van onze keuken. Daarna volgt de bar en het meubilair binnen. Ons terras staat dit seizoen ook nog op de planning en we willen volgend jaar een dakterras realiseren.’ Alex wil na deze sterke basis zich actiever richten op samenwerkingen met lokale ondernemers. ‘Het eerste gezamenlijke event staat al op de planning,’ vertelt Alex. ‘We organiseren samen met een aantal ondernemers in het Scheepvaartkwartier in de week voor North Sea Jazz een Jazz wandeling door het gebied.’

Wij zijn blij met Twenty7 als betrokken klant en wensen het team veel succes toe met alle mooie plannen!

Scroll to top