Wij denken met jou mee om ons brede en onderscheidende portfolio zo goed mogelijk aan te laten sluiten op jouw wensen en die van jouw klanten. Dankzij dit brede portfolio en daar uit voort komende cross brand learnings kunnen wij jou strategisch en data-gedreven adviseren.
Daarnaast zijn wij actief in de horeca en bouwen wij hier aan onze merken. Dit draagt bij aan de naamsbekendheid van deze merken en geeft ons een goede blik op de trends & ontwikkelingen in dit kanaal.
Om in te spelen op die trends en ontwikkelingen kijken we steeds naar mogelijke vernieuwingen binnen ons portfolio. Denk aan premium pre-mix cocktails van het merk SpeakEasy met een Espresso Martini, Cosmopolitan en Pina Colada. Of een trendy biologische rosé uit Bordeaux van het gerenommeerde wijnhuis Mouton Cadet.
Onze organisatie is open en eerlijk. Wij hechten veel waarde aan vaste partnerships en bij ons geldt ‘afspraak is afspraak’.
Lees meer over Walraven Sax in de ‘Over ons’.