Walraven Sax lanceert 'LUXURY DIVISION'

De consument drinkt minder alcohol, maar kiest wel steeds vaker voor een betere kwaliteit wijn. Deze ontwikkeling is al enkele jaren aan de gang. Deze trend is niet alleen in NL zichtbaar, maar wereldwijd. Grote merkeigenaren zoals Torres, Gallo en Frescobaldi spelen hier op in en investeren meer en meer in premium en ultra premium wijnen. Komende jaren zullen zij meer van deze wijnen gaan introduceren in de Nederlandse markt.

Daarnaast blijft het moeilijk voor de consument om uit het grote aanbod tot een geschikte keuze te komen, meer aandacht voor coaching en training is iets wat door alle consumenten gewenst is.

Walraven Sax start per 1 januari met een nieuwe divisie: LUXURY DIVISION. Deze divisie zal zich richten op het introduceren en vermarkten van (ultra) premium wijnen en gedistilleerd.

De LUXURY DIVISION kenmerkt zicht door de selectie van haar assortiment:

- Ultra premium wijnen & gedistilleerd
- Partnerschips met familiebedrijven
- 'Estate grown'
- Duurzaam of biologisch geproduceerd
- Internationaal erkend en bekroond met een award

Deze divisie gaat zich richten op het hogere segment horeca en zelfstandige slijterijen.

Op dit moment kan je kennismaken met ons nieuwe initiatief op de Wine Professional in de RAI Amsterdam, je bent van harte welkom om onze stand te bezoeken! Standnummer 424.

Voor meer informatie en contact kan je contact opnemen met Fleur Raeijmaekers via luxurydivison@walravensax.nl.